Trött

Pust! Lilla hjärtat har fått för sig att natten är lika med = vakentid... Då det vart inte mycket sömn inatt, och det lär bli en tuff dag nu för jag ska försöka hålla henne uppe så mycket det bara är möjligt så hon blir trött ikväll och sover mer.. Så svårt detta med rutiner alltså..!

Annars så har ja tappat en centimeter till runt låren, en centimeter över naveln och 900 gram på en vecka. Sjukt nöjd över det. Mitt första delmål på 58 kilo är nära nu, men tror tyvärr att det kommer ta sin tid att nå dit ändå. Så länge jag inte går upp bara.

Var på gymmet igår med Sofie och slaktade arslet och magen.. Kan ju säga att det känns idag! Skönt. Ikväll blir det en löptur, lugn medeldistans 10-12 km beroende på hur det känns när jag kommer ut.

Nu ska jag njuta av lugnet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0