Trött

Är trött. Både fysiskt och psykiskt. Lillhjärtat har haft en otroligt skrikig dag och jag tycker så synd om henne. Tror det är det jäkla pencelinet hon får ont av... Så imorgon får jag ringa BVC och höra om man kan skippa de två sista omgångarna, hon ska ju inte ha ont.. :(

Min kropp är trött också. Sprang milen på 52 förut, sista kilometern sprang jag på 4:14. Hur gick det till? Dog nästan. Nu äter jag en macka. Räknade mitt kaloriintag idag och hamnade på 200 kcal efter att springturen drogs bort. Ehhhh. Får skärpa mig. Kan inte hålla på så här. Men, så jävla svårt. Får äta massa ikväll helt enkelt.

Imorgon kommer mamma hit. Det behövs.

Btw såg jag leif loket Olsson på affären förut! HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0