Träningsvärk

Vaknade upp med vidrig träningsvärk imorse, benen känns som tunga styltor. Tror att det är pga att i slutet på passet igår la jag in spurter, sprang det snabbaste jag kunde och varvade det med vanlig löpning, höll på i 15 minuter bara sammanlagt med det men det måste ha gett något för idag, shiiiit....

Igår var vi ju föresten på BVC men lillsnuttan! 7600 gram och 67,5 cm lång. Vår stora tjej! Hon är inget spädbarn längre! Tycker det går för fort.... Vill inte ligga i famnen nu utan nu ska världen upptäckas och allt ska smakas på. <3 det blir faktiskt bara roligare och roligare att vara mamma. Speciellt när man får vara med och följa och se hennes utveckling. Vi har börjat ge små smakportioner vilket var namnam och hon vänder sig som en liten ål när hon ligger på rygg på golvet. En annan sak jag lagt märke till är att hon börjar bli mer reserverad mot nya okända ansikten... Lilla hjärtat!

Idag har Mattias en överraskning till mig, undra vad? Men innan ska jag busa med lillan, sen träna och efter det får vi se vad som händer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0