Träning

Känner att jag verkligen behöver någon form av träning efter den här helgen. Så när Mattias kommer hem ikväll tänker jag snöra på mig skorna och ta mig en riktigt lång löptur. Känner så mycket ångest inombords idag pga allt som varit så tror mitt psyke behöver detta. Löpning är nog det bästa sättet att rensa tankarna på, få ny energi och bara vara i nuet, tänka ut hur man ska springa medan man springer, aaaah.

Lillhjärtat har sovit nio (!!!!) timmar i sträck inatt och är inne på sin tredje timma sömn nu för dagen trots att klockan bara är tolv. Men sömn är ju bästa sättet att bli frisk på så hon behöver sova. Värsta känslan är när ens barn inte mår bra, fyfan vilken ångest och oro det skapar. Som när hon bara var en vecka gammal och hade gulsot, som var enveten och vi var fram och tillbaka på sjukhuset gör att kontrollera att värderna hade sjunkit, fast dom steg. Nu var det ju ingen fara enligt experterna för hon behövde aldrig dns "sola" men oron var sjuk iallafall. Herregud. Kunde jag göra att alla hennes framtida sjukdomar kunde överlåtas till mig skulle jag såklart göra det utan att tveka. Älskade älskade barn. Tror jag sprängs lite av kärlek. <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0