Tjockis

Sitter och pimplar vatten och försöker dämpa hungerkänslorna. Jävla vikthets. Hatar det. Hatar att se mig själv i spegeln och hatar att jag bara fokuserar på det fula. Det tjocka. Fett, fett, fett. Tjocka lår. Tjock mage. Lovehandels. För stora vader. Men frågan är. Hade jag vägt 40 kilo hade jag antagligen fortfarande sett den där heffaklumpen i spegeln. Det sitter väl i huvudet, det mesta iallafall. För jag vet ju att jag HAR gått ner i vikt. Jag är ju smalare nu än vad jag var för åtta veckor sedan, ändå så känner jag mig tjockare nu än vad jag gjorde då. Jag tror att ju mer man "försöker" och engagerar sig i sin vikt och kropp, desto mer fokuserar man på felen. Önskar att jag kunde vara nöjd någon jäkla gång, men det kommer väl....

Imorgon ska jag ut och springa iallafall, hoppas mitt ben håller för det!

Imorgon ska även snuttan till BVC för vägning och mätning, tror hon väger runt 8 kilo nu, min lilla buddah <3 Åh vad jag älskar henne. Helt galet. Mer och mer för varje dag som går, hur det nu är möjligt. Ljuset i mitt liv! Min vackra lilla flicka. <3

Nu ska vi se på halv åtta hos mig och sen blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0