Regnig dag

Ja man blir ju på lite dåligt humör bara man kollar ut genom fönstret.... :/ lilla hjärtat sover och jag har röjt hela morgonen. Sorterat tvätt som ska tvättas sen vid 14. Vill ut på en promenad sen, får se om det spricker upp. Åkpåsen ska iaf i vagnen nu, börjar bli riktigt rått ute och lillhjärtat har varit lite krasslig de. Senaste dagarna med hosta och snuva så gäller att klä henne varmt nu när vi ska ut.

Var ute på en liten kvällsrunda igår. Alltså, jag är helt överlycklig nu när jag kommit till det stadiet att en mil i behagligt löptempo (5:15-5:35) känns som en härlig powerwalk, det liksom bara flyter på. Så jäkla underbart! Innan låg mitt behaglighetstempo på 5:45-5:55 så mina enträgna intervaller måste gjort sitt! Som igår, kände att jag sprang på för fort (ville ju ta just en lugn runda) så jag saktade ner tempot lite och den kilometern sprang jag på 5:20! Så glad! Idag blir det en snabbvisit på gymmet bara... Rygg, bröst och mage och cardio. Sen ikväll åker vi till Karlstad. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0