Ont i benet

Ja, dagens löppass gjorde ju inte direkt benet bättre heller. Träning och nyttig mat står mig upp i halsen. Jävla fucking hets. Åt en tallrik fil och två knäckemackor till middag och har ÅNGEST över att jag åt för mycket? Överallt läser man om kalorier, underskott hit och dit. Orkar inte. Just nu känner jag bara för att säga upp kontakten med cybervärlden och strunta fullständigt i hets kring träning och mat. Träna ska vara kul, inte ett jävla tvång. Mat ska vara gott, inte en jävla källa till ångest och dåligt samvete. Men nej, här sitter jag med värkande ben för att jag tränat fem dar i rad och med en skrikande mage för att jag är hungrig.

Så jävla sjukt och jag vill inte vara sjuk. Jag vill vara en frisk och sund människa. En bra förebild för min dotter. Kunna ha en SUND relation till mat och träning. Men hur jäkla lätt är det när ALLT man ser och läser och hör om handlar om träning, mat och kalorier?

Nu fan ska jag äta choklad utan att få ångest och imorgon ska jag inte träna.

Såååååååådetså.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du har så jävla rätt!
Kämpa, du klarar det <3

2012-11-15 @ 13:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0