Frossa

De två senaste dagarna har jag fullkomligt vältrat mig i mat. Godis, glass, potatissallad, bröd och vin. Men nu är det slut på det. Totalt sockerförbud en vecka framöver. Tagga!

Iförrgår kom Mattias hem tidigare från jobbet, skickade iväg mig på träning, och när jag kom hem hade han storstädat hela lägenheten, korkat upp champagne och ställt fram jordgubbar. <3 sötnosen! Sen hade han ordnat barnvakt och så bjöd han ut mig på kometen som jag velat gå på länge. Hur jäkla sött? <3 så mysigt att bara vara vi, tror det behövs mer än vad man kanske kan tro.

Nu är det fredag och inget spec står på schemat i helgen! Eller jo, träning alla dagar men förutom det blir det bara mys med familjen! Idag ska jag springa, imorgon gymet och döda arslet och magen + groteskt intervallpass ( 10 min uppvärmning, 3 mins maxlöpning, 1 mins snabb gång gånger 5 och sen nerjogg) äckeljobbigt!! På söndag typ pump eller löpning. Får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0