Äntligen!

Finally, vågen har stått still ett tag och jag hade nästan tappa hoppet. Men på bara två veckor har jag inte bara hamnat under det magiska 60-sträcket utan också även gått ner ett och ett halft kilo till! Så underbart. Har även tappat en cm till runt låren, två i midjan och ja, nu händer det saker igen! 3,5 kilo kvar till startvikt sen får vi se om jag är nöjd. Wiiiiiiiie!

Sprang en runda igår som var mentalt jobbig, anledningen till det var alldeles för mycket kläder, så det blev milen på 53 minuter. Hade jag dock inte chillat så den första kilometern hade jag hamnat på 52 vilket är nuvarande pb, och hade jag dessutom klätt mig svalare hade jag nog kunnat persa på 51,50.. Men men. Längtar tills jag är under 50. Hade vart såå coolt pm klockan stannade på 49,något. Men det får ta den tid det tar.

Ikväll ska jag antingen springa en runda (blir 8-12 km isf) eller köra rygg, bröst och mage på gymet. Plus cardio... Får se vilket det blir. Egentligen skulle jag nog vilat idag men eftersom att jag inte kan träna på fredag tar jag vilan då.

Men...! Först idag så ska jag, Isabelle och kusin Fanny åka till Ikea och köpa matstol till lillan, så hon kan sitta med oss när vi äter :-) en klänning behöver hon också.

Nu ska jag passa på att sova en kortis medan Isabelle också sover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0