Segt...

Är så innerligt trött att jag inte vet vad jag heter. Känns som att min kropp och jag inte hör ihop längre, jag orkar ingenting. Börjar bli otroligt jobbigt, min rygg värker, jag har åkt på foglossning, ischias, halsbränna, extrem trötthet, nej jag vill lägga mig ner och sova fram tills bebisen är färdigbakad. Men samtidigt så vill jag inte bara ligga inne och tycka synd om mig själv sista tiden av graviditeten. Men vad fan ska man göra när man är så trött att man knappt vet ut eller in... Ska sova nu, solen skiner och jag borde gå ut och hitta på någonting. Men jag orkar inte.. Jag är hungrig och jag har förvärkar, fan vad ont det gör stundtals. Hade glömt bort hur mensvärk kändes, men nu vet jag igen, tack för det.

Bebis har träningspass i magen. Små händer eller fötter som stryker mot mitt höftben, hehehehe. Jag är hungrig, åååååh vi har ingen mat hemma. Feel sorry for me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0