Hola!

Sitter ute på balkongen och steker, rätt skönt.... Eller njaaaaa svettas som en gris, men vad gör man inte för brännan! Som iofs är totalt obefintlig nu men.... Skulle hellre varit vid havet just nu men eftersom att jag har körlektion vid tre får jag nöja mig med balkonghäng nu på dan! Ikväll ska vi ju dessutom till grytorna med Sophie och Micke :) trevligt!

Aaaaaaj min rygg. Nämnde jag att jag sitter på en jävla pinnstol? Haha, skönt! Igårkväll var jag och Mattias föresten vid delsjön en sväng, men jag måste faktiskt erkänna att jag gillar havet bättre. Vill bo vid havet en vacker dag... Nu ska jag steka lite till och sen ska jag helgstäda lite grann innan körlektionen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0