Hickig bebis

Om det stämmer att om bebis hickar mycket i magen så kommer den även att hicka mycket när den är ute, så kommer vår bebbe hicka 24/7. Tycker det är gulligt när hon ligger där inne och hickar, men samtidigt tycker jag lite synd om henne, ibland blir hon riktigt frustrerad över hickeriet också, för när hon har hickat ibland sisådär tio minuter får hon jordens damp och gör artistiska kullerbyttor som känns vill jag lova!

Pluttan <3 Det här är så sjukt. Jag har nog inte förstått än att jag ska bli mamma. Mamma, jag? Det är faktiskt första gången jag skriver det offentligt. Känns konstigt. Men samtidigt, jag kommer ju fortfarande vara samma gamla Sarah, kanske med lite nya prioriteringar och värderingar, men ändå, still old me.

Har precis ätit en stooor frukost, men kommer antagligen vara hungrig om en timme igen... Nu ska jag plugga lite körkort och sedan har jag tvätttid. Sedan SKA jag ut på långprommis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0