FyFAN

Nu vet jag hur foglossning känns. Jag dör. Jag DÖR PÅ RIKTIGT. Var ute och gick igår, över en mil, vad skönt tänkte jag när jag gick. Men. När jag kom hem.... Smärtan smög sig på, efter två timmar kom jag inte ens upp ur soffan, på riktigt. Mattias fick lyfta ner mina ben och dra mig upp. Känns som om ljumskarna är mosade innifrån och ut, alltså sån SJUK smärta. Så jag fick sätta mig på en pall i duschen och ha varmvattenstrålen på ljumskarna, kändes liiiite bättre. Men så fort jag kom ur duschen kom det tillbaka. Inatt har det tagit mig 10 minuter varje gång jag har vaknat att ta mig ur sängen och sätta mig på toa. TIO minuter och då har vå två meter från sovrummet till badrummet. Jag dör, och idag är det värre. VÄRRE. Jag kan förfan inte gå. Som om inte det vore nog så har jag råkat hälla ett vattenglas över hela min iphone. Helvetes jävla skitfittdag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0