Mjölk <3

Sitter här och är lite småledsen. Har skrivit upp mig på hela huset så nu kan jag få jobb på vilken jävla avdelning som hellst. Jag vill inte gå runt. JAG VILL INTE. Så var jag inställd på att vara ledig idag, inte för att jag nödvändigtvis behöver det, jag behöver pengarna mer, men jag var INSTÄLLD på det och det är en helt annan femma. Så får jag ett jävla sms. Om jobb på hus 10. Jag tänker inte svara. Jag tänker sitta här under filten och tjura över min jävliga situation och klunka i mig mjölk. Jag har förövrigt fått en ful ovana att minst häva i mig en liter mjölk om dagen, gärna de två första timmarna jag gått upp ur sängen. Det måste vara bebis skelett som växer sig starkare just nu. Jag liksom ställer fram hela mjölkpaketet på bordet och ett glas, haha. Ja.

JAAAAAAAAAAAG HATAR MIN JOBBSITUATION. SDKJFHSDKJFHSKDHF KSDFJHKJDFSHSK ADKHAEKwhdQDH. Nu känns det mycket bättre. Eh.

Förövrigt har lilla bebisen varit ovanligt lugn idag (HAHAHA och i samma sekund jag skrev det började den vrida och böka runt där innne) Puh!! Fan vad nojig man är ändå. Känner jag den inte tio sekunder efter att jag vaknat blir jag jättenojjig och vill hellst plocka fram angelsoundet varje gång. Men nuså. Min piercing ser inte rolig ut heller. Ska plocka ut den nu, måste, faaaaaaaaaaaan. :(

Jaha. Finns det något mer roligt att skriva.... Vi är fattiga just nu, fram tills på måndag rättare sagt. Mycket klagomål idag, fyfan. Men kul att vara fattig liksom.

Nu ska jag strax sätta igång med plugg. Ska nöta teori flera timmar framöver nu, jävlar vad det ska pluggas. Ska tvinga med Mattias ut sedan ikväll så jag får köra också. Åh vad hon bökar runt där inne nu! <3 Så mysigt när man ser hela magen guppa och när man helt plötsligt får tag om en liten fot eller hand från insidan. Trodde faktiskt jag skulle tycka det var obehagligt men blir bara glad av det!

Just det ja, jag har fått en allergisk reaktion som ploppat upp under natten. Hela mina ögon inklusive ögonlock är ASsvullna och röda och torra, plus ett stort område runt ögonen, blir det inte bättre får jag ringa vårdcentralen, aj vad ont det gör.

Okej nu ska jag dricka mer mjölk och plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0