Lycka <3

Åh, kände nyss i hela magen hur hon bökade runt där inne och helt plötsligt buktade en liten boll stor som en clementin upp på högra sidan av magen <3 undra vad det kan vara för kroppsdel? huvudet? rumpan? :D Såååå mysigt!

Imorse väcktes jag förövrigt av ett sms där det stod om jag kunde börja jobba klockan 6:45 när klockan var 07, jag svarade ja och flög upp ur sängen, ringde till avdelningen och sa att jag kanske kunde bli något sen och sen in på toa och på med kläder.... Tills jag börjar undra varför hon jag pratat med låtit som om hon tyckt att jag var helt efterbliven... Så jag kollade smset igen och såg ju att tiden gällde nu på fredag ist, men moget att skicka ut ett sms idag då klockan sju? åh blir så jävla arg... Så jag fick ju ringa upp igen.. Haha segt..

Idag ska jag iallafall och träna med Chrisine sen, herregud det ska bli intressant, sarah blåval here i come!

Yes nu ska jag plugga teori! Duktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0