God morgon!

Åt vad jag är less på mina hormoner, som igår när jag blev rent ut sagt vansinnig över en sak.. Sa så jävla mycket dumma saker och har världens sämsta samvete idag för det. Usch, måste försöka hålla band på mig men fyfan vad svårt det är...

Har inte sovit så himla bra inatt heller, bebisen har fått för sig att möblera om i min mage nattetid, så fort jag ligger på sidan sparkas det som bara den ner i madrassen och ligger jag på rygg får jag andnöd. Haha svårt! Men jag får vara glad att bebis lever och mår bra, det är iallafall ett gott tecken! Hoppas bara att hennes nattrutiner inte håller i sig sen ;P

Var ju hos BM igår, hon mätte magen (24 cm) tog hbvärde, blodtryck och kollade bebis hjärtljud. Så roligt, när hon sulle sätta aparaten mot magen så började hon protestkicka emot den så hela magen guppade, haha sött.

Nu ska jag se ett avsnitt en unge i minuten, sen ska jag plugga och städa!



Bra låt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0