Fyfan

Sitter här nu och tårarna bara rinner. Helvetes jävla kukfanskapsskit. Jag orkar fan inte med det här mer. Orkar inte gå omkring hemma som någon jävla misslyckad litet missfoster som bara lever på någon annan. Jag vill jobba och tjäna pengar. Inte bara sitta här på mitt numera feta arsle och inte göra någonting. Bara grinar. så jävla patetiskt. Helvetes jävla skitfanskap. Helvete helvete helvete helvete.

Pratade nyss med fittförsäkringskassan och dom är bara äckliga jävla idioter. Förstår inte ett jävla skit av vad dom säger. Den ena säger si, den andra säger så. Vad fan gör jag här egetligen? Vad är jag för en jävla kass människa som inte ens kan förstå ett par simpla meningar? Nej. Jag förstår inte. För att jag är heltjävla dum i huvudet. arbetslös. Ordet ekar fan i huvdet, arbetslös. arbetslös, arbetslös.

misslyckad. misslyckad. misslyckad. misslyckad. misslyckad.

Du har misslyckats. Yepp. Fint. Kunde jag dricka alkohol hade jag fan gjort det nu. Eller nej, jag hade iallafall tagit en cigarett. Ja det hade jag. Men nej. Istället sitter jag här. Misslyckad. Jävla äckliga fittjobb. Äckliga jävla skitsystem. Kan dra åt helvete.

vilken äcklig jävla skitdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0