19 mars

Hej! Alltså jag slog nyss rekord i grinande till tvserier, har aldrig gråtit så mycket till ett avsnitt (desperate housewifes) som jag gjorde idag, sadly!!

Har förövrigt fått någon dille på mjölk, druckit upp en liter på mindre än två timmar, oopsie. Nu sitter jag här lite ledsen för att mjölken är slut och jag orkar inte ta mig till affären, fast det måste jag ju, för jag ska handla parfymfritt tvättmedel för idag hade jag tänkt att tvätta lillans alla kläder för vi har äntligen fått våra garderober till sovrummet! Så nu har hon en alldeles egen garderob för sig själv <3 Fattas typ två hyllplan sen är den redo att användas. Tjohoooo.

Herregud. 13 juli närmar ju sig, med stormsteg, 116 dagar är det kvar nu. 116! Det är ju ingenting!? Vi har fortfarande lite (rätt mycket) saker kvar att fixa.. Tänkte skriva en sammanställning nu så jag får lite koll egentligen... Visst, allting behöver men ju kanske inte ha köpt innan men jag tycker ändå det kan vara rätt skönt att ha så mycket som möjligt gjort innan så man kan släppa den biten och bara fokusera på lilla bebisen <3

Regnskydd till vagn
Myggnät till vagn
Dinglis till vagn
Tunn filt
Bebisfårfäll
Några mer kortärmade bodys strl 50 och 56
Strumpor (minsta strl)
Solhatt
Påslakansett till vagn
Babygym
Babysitter
Skötbord
Badbalja
Blöjor
Febertermometer
Puder, babyolja osv
En fin nallebjörn
Plastad frotté
Mobil till säng (ej bestämt)
Amningslampa (ej bestämt)
Amningsbh

Nu kommer jag nog inte på mer för stunden men HERREGUD vad saker det är kvar insåg jag nu! Får försöka införskaffa allting lite pö om pö, så himla skönt att alla stora inköp är klara iaf :)

Fick förövrigt den första "sparken" mot revbenen förut, högst märklig upplevelse.. Det var liksom ingen spark, utan mer som en kraftig smekning på undersidan revbenen, och det kändes INTE skönt! Hoppas inte det blir till någon vana ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0