Vi längtar efter dig!

18 dagar kvar nu tills du är beräknad. Men egentligen kan du komma precis när du känner för det, för jag är fullgången, du är färdigbakt och allt är förberett här hemma. Känns så overkligt, vi har varit ett nu i snart nio månader, du och jag, min lilla bebis. Jag har känt dig dagligen sedan vecka 14, alltså varje dag i nu snart 24 veckor. Du väcker mig på natten och jag väcker dig på morgonen, kommer sakna dina små moves där inne sen. På alla ultraljud vi gjort har vi fått höra att du är en livlig liten krabat, och jag kan inte annat än att instämma helt! Att få känna små fossingar som försöker trycka sig genom huden, små fingrar som knäpper där inne och känna hur du ibland tar spjärn med hela kroppen är något som jag vet att jag kommer sakna sedan. Åh, trodde aldrig jag skulle säga detta men jag längtar efter förlossningen, jag längtar efter att få se vår lilla snutta som jag burit på i snart nio månader, få höra ditt skrik, hålla i dina små händer och ha dig i min famn.

Dock så tror jag att du har det så mysigt där inne att du kommer stanna ett par dagar till iaf, kanske ett par veckor. Men vi väntar på dig och längtar mer och mer för varje dag som går nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0