Hej

Inatt har jag trott att det varit på gång.... Igen. Förvärkar som helvete och nu på morgonen är mensvärken rent ut sagt förJÄVLIG och jag klarar inte ens av att stå upprätt. Jag ORKAR inte mer nu, på riktigt. Jag är ju förihelvete indvaliserad, kan inte stå, sitta eller ligga bekvämt. Ont ont ont överallt. Och pricken över i:et, igårkvälll när jag var på toaletten så såg jag att det hade kommit något vitt, slemmigt i toan, troligtvis en bit av slemproppen, JAHA? Men det händer ju ingenting!? Lilla bebis är galen i magen, slänger sig från höger till vänster och tycker säkert att livet i livmodern är superroligt. Ojojoj vad magen guppar. Nej. Jag ska ta mig två alvedon och försöka sova bort den här smärtan och den här dagen också. 9 dagar kvar nu, men jag kommer få gå över 3 veckor. Så 30 dagar då. Positivt här idag känner jag.

Det enda positiva just nu är att jag har hittat den perfekta doplåten. Här kommer den. Tror det kommer bli vackert i kyrkan. <3 Bebis gillar den också, blir helt lugn när jag sätter på den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0