Onsdag

Godmorgon, eller, det är fan ingen god morgon för mig för min svank håller på att gå av. Har knappt sovit en blund inatt, så så fort det gick imorse ringde jag till barnmorskemottagningen där jag går och fick inte en telefontid förens... Klockan ett? Vafan... Blir så jääääääääääävla arg.

Så vad ska jag göra nu? Kan ju förhelvete knappt ta mig ur soffan. Måste. Ha. Värktabletter.

Idag är jag inte glad. När jag låg på sidan i sängen förut så råkade jag dessutom nysa. Och tro mig fan att det kändes som att hela sidan av magen gick sönder den med. Så blir asorolig att jag hade råkat fått plutten i kläm så jag la mig plant på rygg och fick en riktigt arg kick nästan med en gång. Hahahaha, gulligt <3

Nej men jaha, kul! Nu ska jag dricka upp mitt te och kanske läsa teori, fan... alla jävla måsten alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0