Barnvagnsdjungel...

Har börjat kolla lite smått på vilken barnvagn som eventuellt skulle passa oss, och blir inte så mycket klokare av allt jag har hört... Kommer inte att bli en med fyra lika stora hjul iaf, så långt har jag bestämt. Har hittat en som jag tycker är väldigt fin, men undrar på om den kan vara lite opraktisk i och med att den är vit? Klart man kan ta den i svart, men tycker den vita är snyggare... Nackdelen med denna skulle isf vara att den har små hjul framtill vilket enligt vissa är svårt att köra i grus och snö med, fast, hur mycket snö har vi här i göteborg? Och andra sidan har vi rätt mycket grus liggandes.. Åh! Tur att det är ett tag kvar tills plutten tittar ut <3



Crescent duo city

Det positiva med denna vagnen är ju att hjulen är svängbara framtill och att den ska vara lättkörd, billig är den också med tanke på att både sitt och liggdel medföljer till samma pris som du enbart får ett schassi för i ett annat märke... I dont know!!

Idag har bebisen förövrigt varit väldigt lugn, har känt av den bara ett fåtal gånger, så drack iskallt vatten förut och då minsann sprätte den till <3 aww.

Nu ska jag och my love se film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0