7 februari

Goddag!
Idag är det 8 dagar kvar tills ultraljud, ååååh vad jag längtar. Vill veta vad det är för en liten som härjar runt där inne <3

Idag har jag inte gjort mycket alls, legat i soffan, det enda jag kan klara av att göra just nu p.g.a. min jäkla svank som gör så sjukt ont att jag avlider så fort jag går / böjer mig ner... Varje gång jag vaknat inatt har liksom varit en kamp att ta sig ur sängen och till toan, fy. Har googlat lite samt frågat mina mammavänner på fb (hahaha, vi är som en liten sekt, uppdateras flitigt 24/7) och nästan alla tror att det är ischias och det går inte att göra något åt. KUL!!

Men det är det värt!

Nu ska jag iallafall trotsa värken och städa upp lite sen gå och handla ingridienser till köttfärsås, mm vart så sugen på det. Imorgon jobbar jag förövrigt första gången på 5 veckor, fet ångest på det alltså.. Fyfan. Förhoppningsvis jobbar jag inte kvar där länge till, sen tänker jag aldrig sätta min fot på ett äldreboende igen, så slitsamt, och så sjukt mycket skitsnack när det bara är kvinnor på en arbetsplats, huh.

Nu sparkar lillen/lillan för fullt, den tycker verkligen inte om när jag ligger på rygg, haha!

Byyyyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0