Torsdag

Alltså nu måste jag få klaga lite. Mår inte ALLS bra längre. Fysiskt... Hela jag känns som en otymplig elefant (på riktigt) (kommer inte ens ur soffan utan hjälp) och jag är så sjukligt trött hela tiden.. Big deal kanske någon tänker, men ja, det är en jävligt big deal, iallafall för mig. Orkar inte vara så här trött. Känns som om jag ska somna hela tiden men jag kan aldrig somna? Fan.. FAN. Vad ska man göra?

Ska se om jag kan få ordning på det här.. Kan ju vara nån brist i kroppen kanske. Sen dessa jävla sammandragningar. HELA tiden. När jag reser mig upp, när jag går för fort, när jag böjer mig ner, när jag går i trappor, får stanna x antal gånger bara jag ska upp för trappan till vår lägenhet. Jag. Orkar. Inte.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. vad gör man.. Bebis mår nog bra iallafall, försöker sparka sig ut non stop. Nya favoritplatsen är att ligga tvärs över hela magen med fötterna vid ena höftbenet och händerna på andra sidan höftbenet så det kittlas från insidan, haha söt.

Drömde föresten en sjuk dröm inatt. Drömde att jag födde en pojk som jag skulle byta blöja på, så ville jag använda handskar för det var verkligen bajs ÖVERALLT men folk sa till mig att man använder inte handskar när man byter blöja på sitt barn, så jag fick byta utan handskar och det slutade upp med att det var bajs i hela badrummet när jag var färdig, alltså på väggarna, i taket överallt. Hahahahahahaha hur sjuk dröm?

JAJA nu ska jag försöka sova. Sen ska Mattias skjutsa mig till bemanningscentrum (jag orkar inte ens sätta mig på bussen) så jag kan få inlämnat papper om föräldrapeng. Jag måste få in dom........

Borde släpa arslet ner till körskolan och göra några test, men ingen chans i världen att jag pallar det. Herregud. vill ha en celcius. det ska jag packa i bbväskan. en celsius lemon lime. det som jag faktiskt saknat mest under min graviditet. har typ crejvat sönder det varje dag. LÄNGTAR TILLS JAG FÅR DRICKA EN. MUUUUUUUUUUUUMS.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0