Psykbryt

Hahaha, alltså jag är inte normal någonstans. Gick omrking här hemma för en stund sen och städade lite, så slog det mig att jag har en livs levande liten människa inuti mig och helt plötsligt satt jag på golvet och storgrät för att jag blev så rörd. HAHAHA WHAT!?

Sen lite senare satte jag mig i soffan och har sen dess spelat värmlandsvisan och haft allsång här med mig själv. Tankar som att "jag ska nog flytta tillbaka till värmland" har slagit mig och jag har fått värsta flippet. Hahahahahahahahahaha. Herregud. Jag skyller på graviditeten!

åh, har ett ÄCKLIGT kök att ta itu med nu, ska göra det klockan tolv. Om fem minuter, hehe. Sen ska jag gå och handla. Ska göra god middag idag och överaska mattias med ikväll. Han kommer förvisso hem klockan elva, men ändå, haha. Sov ju själv inatt eftersom att han är i Riga, gick ju... Bra, haha. Varenda lampa tänd i hela lägenheten och jag låg på divanen inrullad i ett täcke och vågade typ inte sova. Vilken liten chicken jag är! Har väl vaknat sammanlagt 100 gånger inatt p.g.a. en missnöjd bebis som inte tycker om när något trycker emot magen. Sötis <3

PUSSHEJ



Värmlandsvisan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0