Ingen rolig natt

Alltså denna natten... Känner mig helt jäkla utpumpad. Det började med att jag somnade i soffan, och vaknar vid 3tiden, kissnödig som vanligt, och väl på toan börjar det, illamående från helvetet! Dubbla det illamåendet som jag kände i början av graviditeten så stämmer detta överens med det som jag kände inatt. När jag konsteterat att jag inte kan spy så kommer nummer två; magont från helvetet! Trodde ett tag att det var förvärkar och att bebis ville ut, för jag satt bokstavligen och grät på sängkanten. Stackars Mattias som skulle upp till jobbet försökte verkligen hålla sig vaken, stackarn. Nej men alltså. Lyckades somna efter någon timme, men sen har jag vaknat en gång i timman sen dess och nu är jag helt död. Mår fortfarande lite illa och känner av magontet som en molande menssmärta, men bättre än inatt iaf.. Fyfan. :/

Menmen, lillan mår nog bra iaf. Hon börjar nog tycka att det är rätt trångt där inne nu, för nu är hon strax under bröstet och bökar, haha ser lite kul ut, känns dock inte lika kul när hon lyckas nudda mina revben. Aaaaaaj. Nu ska jag strax duscha och sen ska vi till BM klockan tio, mätning av mage, lite prover och sånt där... Undra hur mycket jag gått upp nu? Strandad val here i come, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0