Förvärkar

Precis som rubriken lyder så har jag fått smaka på förvärkar... Under helgen har jag fått ett par styck och nästan grinat av smärta på grund av dem.... Hur FAN ska jag klara mig sen!? Måste verkligen boka en profylaxkurs.... Idag ska jag förövrigt jobba. Hur FAN ska jag klara av det då men min rygg? Har börjat få så äckligt ont i ryggen och ischias nu. Ååååååååh jag orkar inte. Sen har jag även sammandragningar från helvetet plus fruktansvärd halsbränna större delar av dagarna. Svullna fötter och vader har jag med. Så om kvällarna brukar jag sitta med dom i iskallt fotbad framför teven. Ska ringa vårdcentralen idag och höra ang. Sjukskrivning. Man ska inte behöva grina av smärta när man ska gå upp ur sängen. Okej jag är lite bitter idag.

Lillan mår prima iaf :) igår hade hon ett rejält träningspass precis innan jag skulle somna, kändes som om hon försökte skjuta alla mina organ åt sidan för att själv få mer plats där inne, var inte så skönt ;) sen la hon sig så att hela rumpan (eller huvudet) buktade ut rejält och bestämde hon sig väl för att det var den skönaste positionen för natten, aww.

Nu ska jag göra gröt, hoppas desperate har kommit ut idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0