Hej

Åh! Idag är jag leeeediiiiiiiig, vilket innebär långhelg för mig. Så jävla skönt. Men jag hatar när man har en massa måsten på sin lediga tid, det suger verkligen. som idag, måste jag tvätta och jag HATAR vår tvättstuga, jävla skitidioter alltså. Menmen, klockan elva ska jag tvätta iaf. Väldigt roligt. Btw har jag sån jävla mensvärk, tog en ipren men den hjälper ju inte alls, kanske ska ta en till.

Igår kände jag mig jävligt duktig faktiskt, jobbade 7-1630 UTAN någon rast alls, sen hem, storstädade hela lägenheten och sen tvingade jag och mattias ut till skatås för att springa. Vi gick ut med att ta det väääldigt lugnt med tanke på hur trötta vi var, och trots det slutade vi upp på 24 minuter på en halvmil, nöjd.se! Sen avslutade vi med mage på gräset utomhus, niiiiiiiiiiice! Imorgon blir det milen igen, vi har som mål att springa 18km slingan innan augusti, peppa :D

Ikväll ska vi på bio men först dricka drinkar på restaurangen som ligger i gothia towers, har aldrig varit där så det blir nog mysigt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0