kjh

Tänk hur fort allt kan gå. Hur fort allting kan vända, bara sådär. Nu tänker jag inte mer. På riktigt, jag orkar inte, vill inte.

Är det här något slags sjukt jävla skämt? Sitter det någon där uppe och flinar på min bekostnad nu? Bedrövlig, sönderbiten och söndergråten? Är det här roligt? Hoppas ni njuter riktigt jävla rejält isf.

Har man trampat så jävla många gånger på någon, spottat, psykiskt misshandlat, ja gud vet allt så kan inte det läka genom en simpel jävla knäppning med fingret. Det går inte. Varför i fan i helvetes jävla skit ska JAG också få lida för det!? VARFÖR?!?!?? Så jäåvla sjukt äckligt uppriven. Varför ska jag få lida? Har jag inte lidit tillräckligt? Trött nu. Trött på att skräddarsy hela sitt liv efter mig. Jag tackar. Tack för den upplysningen dagen efter. Tack så jävla mycket. Som en häromdagen skrev "jag vill inte vara under någon annan, så jävla undergiven" och det är fan precis vad jag är just nu, Undergiven, ensam och jävlig. Jag orkar inte. Kanske, kanske, kanske. mm

och sen hån på det. hån och en massa avsky i rösten "det första du sa imorse var att du inte ville behöva göra det på din LEDIGA dag"

Är det något fel med att ha en ledig dag när man jobbat sönder sig och dessutom har jävligt ont i ryggen. jag orkar inte. känner mig så jävla icke värd. jag orkar fan inte mer nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0