YES

Nu jävlar har hon hittat de perfekta biljetterna. Hör och häpna. 6800:- Tur och retur Landvetter - Amsterdam -Kuala lumpur - Bangkok med Malaysian airlines. Ett av de tio finaste flygbolagen i världen! Ibland gäller det att ha tur. Så nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen för att dra in mot stan och föra över min lön på Mattias konto. Ikväll bokar vi. Fyfan vad glad jag är!

Helt ärligt så betalar jag dom där 900:- mer för en biljett och slipper gå med en klump i magen fram tills vi ska åka för att jag inte riktigt vet hur flygbolaget är. Mycket hellre lägga lite mer pengar och sen så kan man liksom slappna av. *ta i trä*

Den 4/1 åker vi. Om 116 dagar. Hoppas dom går fort! Vad vilärde oss från förra resan var att vi hade styrt upp allting alldeles för mycket. Förbokat och betalat hemifrån osv. Planerat varenda liten tur in i minsta detalj. Det kommer vi inte göra denna gången. Det enda vi vet är att vi kommer att landa i Bangkok den 5 januari och de länder vi vill besöka är thailand (off coruse) kambodja och vietnam (PHU QUOCK ISLAND!) Antagligen kommer vi inte göra några flygningar där nere utan vi kommer nog att tågluffa mellan länderna :D ååååh. roligt!

Nej, nu blir det armhävningar och situps. Sen banken, sen jobb! Ciaaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0