Måndag

Nu ska jag fan se detta som en nystart. Jag ska bli vältränad och få tonade muskler. Nu jävlar. Ny vecka. Och det som helt och hållet ska bort från min mun nu är ALLT innehållande socker och vetemjöl. INGET över huvudtaget. och jag börjar från och med nu, i skrivandets stund. avnjöt precis mina sista två (förvisso) GImackor men inget mer sånt nu heller. Gahhhh... Mer protein åt folket. Ska bli storkonsument när det handlar om ägg. Ja nu jävlar, proteiner it is alltså. Nu fuuuuuck ska jag bli smal.

Har tränat sedan i tisdags nu, känner att jag borde ta ledigt idag men vafan. det blir gymet ändå :D

imorgon blir det bodycombat och mrl och på onsdag bodycombat + ngt mer. yeah. torsdag tar jag ledigt iaf. ska fan knarka protein nu och börja köra mer styrketräning + morgonpromenader så mitt äckliga fett försvinner.

btw. sprang en mil igår. på 53 minuter! inte världsrekord men iallafall personligt rekord. nu är nästa mål att springa under 50. typ 49. göteborgsvarvet, here i comeee...........

hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0