Helvetes jävla skitfanskap....

Alltså jag orkar fan inte. JAG ORKAR FAN INTE. Har hållit på nu sedan april månad. April, Maj, Juni, Juli, Augusti och halva September. Fem och en halv månad. OCH JAG ÄR FORTFARANDE ETT JÄVLA FETTO. Jag orkar inte. Förstår knappt hur jag har orkat hålla motivationen uppe när det knappt syns något enda jävla litet resultat. Jag är fet. Eller okej, jag är inte FET. Men jag är inte smal heller. Jag är SATT. Äckligt jävla satt och mina feta jävla lår och min feta jävliga mage ska vi inte ens tala om. Varför i helvetet försvinner inte det jävla fettet för!? VARFÖR? VARFÖR???????????????????????????????????????

Blir så jävla uppriven. Vad i helvetet gör jag för fel. Varför blir jag inte smal? Är det mina gener det är fel på? Bör jag öka cardion varje dag till det dubbla? Bör jag träna fler gånger om dagen? Jag tränar MINST sex gånger i veckan MINST 1,5 timme varje gång. MINST 1 timma cardio varje dag. Är det för lite!? vEM FAN KAN SVARA PÅ MINA FRÅGOR. Jag behöver en jävla PT men jag har inte råd. Pallar fan inte mer. Orkar inte vara så här. Vill bara vara SMAL. Vill att Mattias ska tycka att jag är SMAL. Lyckost alla lyckliga jävlar som är födda naturligt smala. Jävla lyckostar. Fyfan vad jag är avundsjuk på er, riktigt jävla avundsjuk rent ut sagt.

Orkar inte.

Gårdagens matintag:

Frukost: Havregrynsgröt med banan och kanel o lättmjölk
Lunch: 1 bar
Kvällsmat: Spenat
Innan träning: Celsius

Och dagens:
Frukost: Samma som igår + 2 finncrisp
Lunch: 1 bar
Kvällsmat: köttbullar o pasta
Innan träning: Celsius

Jag blir så irriterad. Fattar fan inte. Har sån jävla lust att köpa PTtimmar. Moneeyyyyyy i said.

nej. nu ska jag göra annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0