Hejje

Jag har efter viss bemödan att få mig lite mer intresserad av politik idag ändrat min politiska åsikt, liiiite granna, tror jag.

...Man måste ju rösta. Men har inte bestämt mig riktigt ännu iallafall. Gud vad vuxen jag är.

Huh. Mår förövrigt piss.. Vet inte. Bara äckel äckel äckel ångest. Vill ta 2 sobril nu och låta allt få kännas bra för en kort sekund. Hade varit sååååå jävla värt det. Men icke. Inga sobril här inte. Fan.

Hur botar man ångest? Hur botar man äcklig jävla ångest som klibbar sig fast precis så som det äckliga duschdraperiet vi har som kletar sig fast på kroppen och vägrar släppa. Klister. Fan vilket jävla svammel. Herre...

Jag måste ha jobb. Jag måste göra något mer av mitt liv. Fan. Fan. Fan...

Idag körda jag, christine och sofie MRL. Var skojj. Körde mage innan, duktigt. Haha, blev även av med min rodd-oskuld. Var sjukt jobbigt btw. Har ont i ryggen nu. Fan. Fan. Fan.

Idag har jag ätit waaaaaaaay to much. Ångest på det också. Fan.

Frukost: Havregrynsgröt m. äpplemos
Lunch: Sallad (kyckling, bönor, majs, harrycuverts, rödlök, oliver)
Innan träning: Celsius
Efter träning: 1 bar + en macka.

Kunde skippat den där jävla mackan. Fan. Fan. Fan.

Jag är så jäääääääääääääävla bitter. Så JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA bitter. Fan.
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHsfes<iuefhfdezrgjoizdjgofdihjbfhz.



:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0