god morgon

här sitter jag och räknar ner minutrarna tills ja måste lyfta på röven och börja göra mig iordning. nu är det exakt åtta minuter kvar. snart sju. buhuuuuu. ska iväg och köra spinning 30 min och core 30 min, ska avsluta med extra styrka för bröst, triceps och därefter blir det some more cardio. yeeeey. ska snart knäcka en celsius. smarrigt värre. åh herregud. har så mkt att göra idag. kan ingen vänlig själ bara helt plötsligt stå i dörröppningen o hjälpa mig städa? vi ska ju till k-stad i helgen och då vill jag ha det snyggt när jag kommer hem. yeeey. annars känns det bara deprimerande. tur att jag tvättade igår iaf. duktigt duktigt. nej. nu är det 5 minuter kvar. blöö. är så trött. nej. dagens matintag består av havregrynsgröt. o ett glas vatten.

4 min kvar. herre vad tiden rusar, ciaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0