Gah

Godmorgon. Eller morgon och morgon.. God middag? Herregud. Det är kind of tragiskt att inte ha ett heltidsjobb. Att bara vara en simpel jävla vikare som blir inringd när det passar sig, herregud. Jag borde verkligen skaffa ett jobb, eller börja plugga. Men det känns som att det får tas tag i när jag kommer hem från asien. Nu ska jag bara försöka ta alla jäkla tider som bara är möjligt och tiden utefter det tänker jag lägga på träning. Jag har nämligen bestämt mig för att SATSA helhjärtat nu dessa tre månader innan Asien. Som ett sätt att testa mig själv typ. Först ska jag bara gå igenom kostupplägg och träningsupplägg med en PT. Och nu jävlar ska jag satsa. Jag menar, jag har inget annat att spendera min tid med så varför inte göra detta fullt ut?

Det kommer bli träning 6 gånger / vecka iaf. Fan, är fett taggad.

Idag blir det combat igen.. Körde ju det igår och det kanske inte är sååå optimalt att köra det idag igen men wtf. Det är skojj. Hursom. Ska även dit en timem tidigare och köra SKITEN ur min mage. Jag ska ha sexpack. Jag SKA lyckas med det. Jag brukar köra detta 2-3 gånger per vecka, och det funkar iaf bra för mig!

50 x 4 situps med 5 kilosvikt
50 x 4 vridningar med 5kilosvikt
30 x 3 situps på pilatesboll
20 x 6 snea situps på pilatesboll
20 x 3 upp och ner med benen plus höftlyft därimellan
20 x 3 situps med vikt på lutande bänk (5kilosvikt)
20 x 3 crunches i en speciell maskin
20 x 6 i en annan maskin som tränar sidan av magen 
20 x 3 musslan

nu ska jag göra annat, ciaoooo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0