Frågan är

Jag skulle vilja gå ner ungefär 6-7 kilo men jag vill samtidigt inte tappa alla muskler. Hur fan gör man det? Jag har tre månader på mig och nu jävlar ska jag lyckas. Nu jääääääävlar. En egen PT, here i come.



Ägnade förövrigt hela min lediga dag igår till att leta och försöka planera in en bra resrutt. Vi har inte bestämt eller spikat något ännu, men preleminärt så ser det ut så här: flyg direkt från bangkok till Saigon (Vietnams näst största stad) och ha kanske 2-3 dagar där.. Där vill vi bl.a. se tunnlarna som ligger under marken som vietnameserna använde under vietnamkriget, ska tydligen va rätt hemskt.. och så vill vi åka båd på mekongfloden, hade vart sjukt ballt det med.

efter dessa dagar hade vi tänkt att ta bussen till phan tiet och vara där i ett par dagar (sola o bada) där finns det tydligen aaaaasstora sanddyner, typ öken, hade varit rätt fräckt o se det med (man kan åka sån sandpulka typ, hahahaha asroligt)

efter phan tiet så hade vi tänkt att ta oss längst ner i landet till ön phu quoc som ligger precis vid gränsen till kambodjas kust och vara där ett par nätter o bara sola, bada, chilla typ

sen så antingen åker vi buss genom laos och kambodja (om det funkar med visum o så) dom har nämligen en sak som kallas för tubing i laos där man åker i ett bildäck längs en aslång flod, och blir man törstig stannar man bara längs vägen och köper en öl typ. hahaha rätt fräckt hade de varit. men om inte det fixar sig med visum osv åker vi tillbaka till saigon och flyger till bangkok. de 1,5 - 2 sista veckorna ska vi vara i thailand och då främst koh lipe och ngt mer ställe.

vi avslutar resan med massa shopping i bangkok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0