Dagens intag

Idag måste jag säga att jag varit duktig med maten! Känner mig riktigt peppad också inför träning, när man väl äter bra så inser man vilken jäkla energi man får.

Dagens matintag:
Frukost: 2 fullkornsskivor (70 kcal st) m. rökt kalkon 1 glas havremjölk (30 kcal) sammanlagt: 180 kcal
Lunch: 1 dl fullkornspasta med 1 dl köttfärssås och 0,5 dl minikeso sammanlgt: ca 320 kcal
Mellis: 10 nötter och kesella med funlight ca sammanlagt: 150 kcal

Så mitt intag idag hittills: 530 kcal. (Ca)

Till kvällen blir det 1 stekt kycklingfilé med brocoli och 1 dl minikeso, blir jag hungrig senare tar jag lite kesella med funlight. Bör alltså inte överstiga 1200 idag. Rätt duktigt och då har jag ändå ÄTIT BRA.

Nej, jag skulle ju egentligen ha städat, men ligger fortfarande i sängen, gud jag suger.

Och nu räknade jag ut att jag måste dra snart. HA. Får städa när jag kommer hem, helt enkelt. NU ska jag bälja i mig vatten, har huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0