6 September

Hej!

Ny vecka idag, viket innebär ett nytt träningsuppägg. Yeah.

I lördags powerwalkade / sprang / Gick / Haltade / nästan på gränsen til kröp jag mig runt 1 mil. Helt sjukt vad mitt knä har bestämt sig för att strejka. Och igår körde vi bodycombat och 45 minuters core efteråt. Har faktiskt träningsvärk idag, härligt.

Veckans tränings ser ut så här:

Måndag: Kettebells och 60 min cardio (blir antagligen cross)
Tisdag: Box impact 60 minuter och styrka för Mage och rumpa.
Onsdag: Bodycombat och ngt mer
Torsdag: Ej bestämt ännu
Fredag: Ej bestämt
Lördag: Vilodag
Söndag: Combat + core

Idag har jag ätit: Havregrynsgröt m. banan och kanel, til lunch åt jag gravad lax med keso.

Måste fan gå ner i vikt. Känner mig lönnfet, inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0