3 September

Hej!

Har ej uppdt. På ett tag nu.. Igår kväll jobbade jag sent, och eftersom att jag inte orkade åka till gymet efteråt eller innan så begav jag mig ut på en joggingrunda. Och hör och häpna, jag sprang drygt 1,4 mil!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt jävla stört. OCH FORT GICK DET OCKSÅ!!!!!!!!!!! Måste säga att jag är jääääääääääävligt stolt. Jag mätte min sträcka på eniro sen, haha. Men herregud. Det gick verkligen aslätt. Kändes som att jag lätt hade kunnat springa 2 mil utan problem. Bara 6 km kvar nu ju :D

Ajja. Nog om det. Idag ska jag därför ta det lugnt och inte springa iaf. Det får bli 90 minuter cross ikväll och därefter kör jag mage och (kanske) bröst och MASSA utfall. hahaha.

Imorgon blir det spinning 45 och core 45. Ganska så lagom en lördagsmorgon (dock var förra helgens spinning typ det roligaste spinningsklassen jag varit på) Menmen.
Söndag blir det combat!! <3 Yeeeeeey.

Igår åt jag btw:
1 dl gröt med kanel och lättsockrad äppelmos
1 allevo bar (200 kcal)
5 köttbullar och sallad
1 ramlösa

Borde ju gå ner tycker man.

Nästa veckas träningsschema ska jag strax börja slipa på nu. Tänkt iaf att det ska bli en MASSA combat!
Ciaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0