22 september

Funderar på om jag ska börja göra någon nytta denna dagen. Det skall städas.. Hann inte så långt igår.. Disk, damsugning and so on. Puh. Ska strax ta tag i det. Lurar lite på om jag verkligen ska köra combat ikväll. Min kropp känns nästan trasig. Ryggen värker, nacken värker och låren typ spränger. Och jag har konstant ont i magen. Jävla skit.. Orkar fan inte mer nu snart. Orkar inte vara så här jävla fet längre. Lönnfet. Vill bara vara smal. Men nej, istället så tittar folk på mig och tänker; ahahahahaha fyfan vad fet hon va.

Idag har jag ätit min sedvanliga gröt. Duktigt. Får se vad vi hittar på sedan.. Nej. Imorgon skall jag jobba. Var fett längesen jag jobbade nu, känns lite jobbigt. Menmen. Huuuuuuuuuuh. Deppression.

Längtar tills vi drar iväg.. Gah. 105 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0