14 September

Nu när jag inte exakt har bestämt hur jag ska äta i fortsättningen så kör jag lite efter mitt eget tycke och försöker dra ner på kolhydraterna så gott det går fram tills dess. Har faktiskt mailat en PT idag så vi får se hur det blir när jag får svar. Jag ska bli smal.

Igår var jag ledig från träningen, hade ont i ryggen så lika bra det. Ångest dock, menmen. Åt knappt något alls så det borde inte vara ngn fara. Åt; havregrynsgröt, 1 bar, 5 köttbullar med flingsalt (GOTT) och 1 barnmatspure burk. (55 kcal) Sammanlagt fick jag i mig ungefär 750 kcal.

Idag blir det:
Havregrynsgröt till frukost, sallad till lunch (tonfisk, sallad, 1 tomat, liiiiite majs, 2 ägg) och kvällsmat: köttbullar med spenat. + celsius (ska jag träna idag, combaaaaaaaaat!)

Japp. Hoppas jag får ett bra svar och att han vill hjälpa. Hoppas hoppas hoppas. Nu ska jag äta min sallad. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0