1 september

Idag firar jag och Mattias 33 månader ihop. Vad lite det lät? ;P Eller, vi firar inte. Men ja, haha vi har varit tillsammans så länge iaf. Snart 3 år. Tiden går läskigt fort. Men det ska bli fler. Detta är bara början <3

Var ett tag sedan jag skrev nu.. Så tänkte köra en update om hur jag tränat de senaste. Söndags var det ju combat, 60 min på crossen och mage. Måndags tog jag ledigt. Igår sprang jag 8 km och därefter körde jag combat. Och idag blir det combat igen. Massa combat! :D Men jag tror inte det ärnågon fara eftersom att det är sån explosiv träning. Sen är det ju såå kul. :D Innan combaten hade jag tänkt crossa som uppvärmning och sen blir det m a g e. Tänkte köra mitt eget grymma hopaplock, fick fan träningsvärk av det sist så.

Så veckans träning ser ut så här:
Månd: Ledig
Tisd: Combat, 8 km löpning, mage
Onsd: Cross (uppvärmning), mage, combat
Torsd: Cardio 60 min, bröst, rumpa, sida mage
Fred: Ngt pass
Lörd: Spinning + core
Sönd: Combat

yey. nu ska jag snart städa, inte roligt. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0