Tröttnat

På att blogga.. Yeah..

Igår tränade jag, sprang, rätt långt dessutom, och det kändes som att jag höll på att hosta upp mina lungor. sen blev det ett HÅRT magpass på det, situps med 20 kilosvikt, hahaha nu jävlar ska rutorna fram alltså. Kan knappt stå upprätt idag, sån sjuk träningsvärk. Grymt.

Idag ska jag springa, (ska dock ha min hostmedicin innan så jag inte hostar) min plan är att köra 1,6 mil måste ju snart komma upp i 2! men ge mig en månad till så fixar jag det, dock så kanske jag redan klarar det...? har ju aldrig ens försökt. haha. ska ladda med grymmemusik så.

efter ska jag köra bodypump, var ju typ ett år sen sist

hejdååååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0