Surar

Har draperat mig i soffan och ligger här nu och tjurar. Ja... Ingenting känns bra, blev erbjuden jobb, men tackade nej, fick jobb på tors, en avdelning jag ej varit på innan, känns segt, cash men ämdå liksom. Är så jäääävla sugen på något sött, men jag tänker äckliga tankar om mig själv så i keep going strong. Tog precis en snus, hoppas det lindrar mitt jävla sötsug.

Tränade i lördags, ledig söndag och körde igår.

I lördags blev det 6 km löpning på typ 25 minuter, 20 x 3 armhävningar (på tååååååå !!) och lite situps osv
Igår körde jag crossen som uppvärmning (15 min) därefter blev det 4 övningar rygg, 3 övningar bröst, 3 övningar biceps och 6 övningar mage. Jävligt skönt faktiskt.

Idag ska vi köra bodycombat jag och C, blir skoj! Måste fan bli bättre med min jävla fettförbränning, känner mig fet just nu alltså, fast denns veckan ska jag äta BRA. Idag har jag ätit gröt med sojamjölk och gojibär, två kokta äggvitor på finncrisp och en bar som mellanmål. Ska strax käka lunch, biffwook med grönsaker, yummie. Och till kvällen blir det hemmagjord proteinshake och lätt middag. Fan vad mycket mat! Men det är nog bättre än att svälta sig, som jag jag gjort innan.. Får se. Måste bli fit innan resan, 78 dagar, hinner man det!?

Ska försöka börja med morgonpromenader också, men hur kul är det utan sällskap.. Nej.. Får se, ska försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0