Fyfan vad tråkigt

.....mitt liv är just nu. elp. eller ah, typ.

Längesen jag skrev här nu, tröttnade väl.

Men kan lika gärna skriva lite nu när jag ändå är här.

Jag har blivit GRYM på att springa, eller, det beror på om man jämför mig med sveriges bästa löperska så suger jag ju, men alltså, utefter mina egna förutsättningar så har jag blivit jävligt grym. Har nu sprungit 18 kilometer som längst (och jag hade kunnat springa längre, sjuk känsla) och ligger strax under 53 minuter på milen. Hade någon sagt detta till mig för 6 månader sedan hade jag skrattat dem rakt upp i ansiktet.

Dessutom har jag försökt att ändra om min kost, inga mejeriprodukter, socker eller mjöl, och jag tycker faktiskt att det känns lite bättre? Kanske? Vet ej. Får väl se..

Har nyss käkat frulle iaf beståendes av gröt med gojibär och sojamjölk och två kokta äggvitor på 2 finncrisp, gott!

Igår tränade jag, blev dock inte mycket till cardio igår eftersom att mitt knä har gjort förbaskat ont sen mina 12 km varav 6 var på asfalt i förrgår, så jag körde endast 20 min på crossen på ett STYRKEprogram, höll på att dö och seriöst, kan inte sitta idag typ. omg. därefter körde vi bröst: bänkpress, hantelpress och ngn maskin. 3 ryggövningar, 2 biceps, 2 triceps och 5 magövningar

träningsvärk i hela kroppen idag typ. skööööööööönt

ikväll ska vi gymma, eller springa. Om mitt knä mår hyffsat så springer jag hem från jobbet! Men vi får se. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0