Tröttis

Alltså idag var en äkta svettdag! HAHAHAHAHAHA. Efter typ 20 min in på MRL;en så kollade Sofie på mig och började skratta hysteriskt. Nu skojjar jag inte, mitt linne i rosa nyans hade plötsligt färgats till mörkrosa, mitt hår var SJÖblött och när jag skakade på kroppen bokstavligt sprutade det vatten ifrån mig, hahahahaha. Så jävla growse. Har nog aldrig svettats så mycket förut.

Men jag känner mig grym. Gav verkligen allt på båda passen och körde även mer vikter än jag brukade i bodypumpen. Känns skitbra.

Dock så vägde jag mig inte. Antar att jag inte kände mig mentalt redo, haha. Kanske gör det imorgon.

Core imorgon! Om jag är taggad. Tänker verkligen utmana mig själv imorgon, lite lättare att göra det nu när man kört samma pass under ett längre tid, övningarna sitter och då kan man verkligen satsa på att ge allt.

Nej, nu ska jag göra något annat. Fan vad motiverande det är att skriva om sin träning!

Byyyyye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0