Slutkörd

Fyfan vad trött jag är. Efter hård träning tyckte jag att jag förtjänade ngt gott. Så jag åt potatisgratäng. Och till råga på allt tog jag en bit mörk choklad efteråt. Helvete. Pallar inte denna kaloriräkning.. Kolhydratshets.. Det tar fan up så jävla mycket tid. Och ger upphov till enorma mängder ångest. Men men, dagens matintag blev inte riktigt som förväntat, men å andra sidan, det kunde varit mycket värre. Får se det positivt! Hursomhellst. Här kommer dagens mattintag (waaaaay to much........)

frukost: 3 knäckemackor med ost / kaviar
Mellis: 1 liten youghurt, ½ banan, ½ portion grahamsgröt
lunch: avokado, 1 kycklingfilé, keso
Innan träning: Celcius + 1 banan
Middag: Nötkött, potatisgratäng, stekt sparris och grönsallad + en bit mörk choklad ( :(:(:(:( )

Det jag kunde skippat: 1 knäckemacka, youghurten, potatisgratängen och den mörka chokladen. Damn.

Jaja, ny dag imorgon. Nya tag. Träning. Nyttig mat. Beach 2010? Kommer jag klara det?

Nu ska jag sova och drömma om godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0