Fyfan

Kom nyss hem från träningen. Är så sjukt jävla trött nu... Körde ju 30 min core, och sen 1 timma på bandet. Hade tänkt att gå två men jag höll verkligen på att svimma.

Vägde mig! Har gått ner ca 1 kilo. Vilken sjuk jävla besvikelse. Men det kanske är för att jag fått mer muskler? Hoppas, det borde ju vara så. Tycker inte att det ser ut som om jag blivit fetare iallafall.

Nej, jag M Å S T E blir fucking smal. JAG MÅSTE BLI SMAL!!!!!!!!!!

Får fan seriöst damp, hatar att vara fet.

Imorgon måste jag dock ha en dag ledigt från träningen, har ju tränat månd, tisd, onsd, torsd, och fred nu. Ledgig lördag men på söndag får det bli redig förbränning och bodypump.

Nästa vecka tänker jag äta ÄNNU nyttigare än denna veckan. Jag ska bli smal, jag tänker inte ge upp.

Preleminärt schema nästa ve:

Söndag: Bodypump, 1 h bandet
måndag: spinning + core
tisdag: core + mrl
onsdag: frivilligt pass 1 h bandet



sheeeeeeet. fett ångest. måste bli smal....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0