Fetma blääääää

Nu var det ett tag sedan jag skrev, bhuuuuu.

Har haft slappishelg vilket även har inneburit en hel del extra onyttigheter, fyfan. Inte bra. När jag nu ser mig själv i spegeln efter helgen vill jag bokstavligt talat SPY. Sååååå äckligt fet är jag.

Hursom. Ny vecka, nya tag. Tar studenten den här veckan (wiiiiiie) Men det kommer även betyda en hel del DÅLIGA saker för mig. Alkohol, ingen träning, mat..... Ingen bra kombo. Men det är en gång i livet man gör det liksom. Får ligga i ÄNNU mera sedan.

Måndagens matintag:
frukost: 2 mackor m. juice
lunch: ris, chicken nuggets, sås
Innan träning: Celcius
Mellanmål: banan
Middag: kycklingsallad m. fårost
Kvällssnacks: färska hallon

(så SJUKT dåligt intag, i know...)

Tisdag:
frukost: 2 mackor + oboy
lunch: tonfisksallad
innan träning: äpple + celcius
middag: tonfisksallad

VECKANS TRÄNING:
Mån: 1,5 h Styrka (mage, rygg, bröst, rumpa, triceps) + 1 h och 20 min förbränning
Tis: Core + MRL
Ons: MRL + styrka (mage, övre rygg, biceps, bröst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0