Dagens matintag

Frukost: Två knäckemackor med kaviar / ost + ramlösa
Lunch: Fisk med spenat
Mellis: 1 apelsin
Lunch: 1 laxfilé med spenat



Usch, detta ser ju mycket ut.. Men samtidigt så vet jag ju att jag måste äta när jag tränar.. Annars orkar man inte. Så jaja, det blir nog bra.

Tränade med C idag.
Det blev 40 min kondis (450 kcal ungefär) Dåligt, jag vet...
Och sen lite mage, lite rygg.

Så ja, ganska kort tid sådär.. Men kanske lika bra det med tanke på att imorgon blir det dubbelpass.

Måste ju orka det, mina ben är som spagetti. Så trött i dom va.

Imorgon ska jag försöka ladda upp med kolydrater (långsamma såklart) innan träningen.. Kanske i form av matvete? Eller så blir det fullkornspasta.. Hm.. Nej, det får nog bli matvete, tonfisk och en sallad till. Blir nog bra.

När ska man våga på att väga sig igen!? Kanske ska göra det imorgon.. Om jag vågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0